Wapenen tegen krimp

GemeenteBelangen Twenterand is de lokale partij van en voor de inwoners in álle kernen van de gemeente Twenterand. Ons motto voor de komende gemeenteraadsverkiezingen en daarna is niet voor niets: Elke kern telt!

Wij zijn een onafhankelijke partij en krijgen daarom geen standpunten van boven opgelegd. Niet uit Brussel, niet uit Den Haag en niet uit Zwolle. Daarom kunnen we steeds doen wat het beste is voor u als inwoner van Twenterand.

Mark Paters Webversie
Mark Paters, lijsttrekker GBT

We luisteren naar onze inwoners en dit komt ook tot uitdrukking in dit programma met de belangrijkste punten en acties van GemeenteBelangen Twenterand. In simpele taal, rechttoe rechtaan, want iedereen moet weten waar we voor staan. Wat we willen. En dan moet iedereen ons programma kunnen lezen en begrijpen. Daarom hebben wij dit programma laten controleren door Taalpunt Twenterand. Zodat voor elke inwoner duidelijk is dat leefbaarheid in alle kernen van Twenterand en het behoud van voorzieningen bij GBT voorop staat.

Voor de komende periode en daarna is voor GemeenteBelangen Twenterand de krimp het belangrijkste thema, want het aantal inwoners gaat dalen. In dit programma laten we zien dat krimp niet alleen een bedreiging is, maar ook kansen biedt. Tenminste, als we niet wachten tot het zover is maar er nu mee aan de slag gaan! Samen met onze inwoners en organisaties willen we ons hiertegen wapenen, zodat we goed voorbereid zijn op de toekomst.

Ik kijk ernaar uit om met u in gesprek te gaan over ons programma en actiepunten. En u te vertellen waar wij naartoe willen met Twenterand. Daarbij geldt: we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. U kunt op ons blijven rekenen.